Excel Vba Forum - Excelce.Net

SORU ve CEVAPLAR (Yazılabilir) => Microsoft Excel, Vba, Makro, Formül vb. Soruları => Konuyu başlatan: burc67 - 01 Ocak 2016, 12:53:25

Başlık: excelden outlooka hatırlatma maili atmak
Gönderen: burc67 - 01 Ocak 2016, 12:53:25
Arkadaşlar merhaba ,
Bir code buldum onunla excelde hazırladım bir sayfayı her gün aynı saatte bana mail olarak hatırlatmasını istiyorum ancak kod hata veriyor bana yardımcı olabilir misiniz?

kod aşağıdaki gibidir;

Sub Auto_Open()
    Application.OnTime TimeValue("12:35:00"), "Mail_Gonderimi"
End Sub

Sub Mail_Gonderimi()

    Dim OutApp As Object
    Dim Outmail As Object
   
    Set OutApp = New Outlook.Application
    Set Outmail = OutApp.CreateItem(0)
   
        With Outmail
            .To = "burcerden@gmail.com"
            .CC = "Buraya CC yapmak istediginiz mail adresini yazın"
            .BC = ""
            .Subject = "Aksiyon takibi hakkında"
            .Body = " Aksiyon takip listesi"
            .Attachments.Add ("C:\Users\burç\Desktop\Burc.xlsm")
            .Send  'or use .Display
        End With
       
    Set Outmail = Nothing
    Set OutApp = Nothing
   
End Sub