Araç Servis Takip Programı (AST-v.2) foruma eklenmiştir. 
http://www.excelce.net/forum/index.php?topic=1656.0

Gönderen Konu: İki tarih arası raporlama hakkında yardım lütfen  (Okunma sayısı 6099 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı hagecit

  • Excelce Onbaşı
  • **
  • İleti: 4
  • Puan +0/-0
  • Cinsiyet: Bay
  • Excel'den Daha Fazlası!..
  • Ad Soyad: HAKAN GEÇİT
  • Doğum Yılınız: 1972
  • İl / İlçe: ISPARTA
  • Office Versiyonunuz: OFFICE2 010
Herkese merhaba,

1. Tablo 3 ve Raporlama tablolarındaki tarih kısımlarında tarihi, rapor_detay sayfasındaki tarihlerden seçim yapmak istiyorum.

2. Raporlama tablosunda başlangıç ve bitiş tarihlerinde seçim yaptığımda bu sayfada satış türünün adedi ve tutar bazında bunların toplamlarını görüntülemek istiyorum

3. Raporlama tablosunun sağında yer alan DETAY butonuna bastığımda da rapor_detay sayfasında sadece o ürünlere ait bilgileri ya rapor_detay sayfasında yada başka bir sayfada detayını görüntülemek istiyorum.
(Örneğin Kredi Kartı detay butonuna bastığımda belirtilen tarihler arasında kimlere kaç adet satış yapmışım görmek istiyorum. Bu rapor_detay sayfasında da görüntülenebilir , diğer başka bir sayfada da)

4. Bir de TABLO 1 deki tarih hücresine tarihi araların nokta veya kesma koymadan yazdıktan sonra noktayı otomatik kendisi koysun istiyorum.

Bunlar acaba mümkünmüdür arkadaşlar?

YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.
« Son Düzenleme: 14 Şubat 2012, 01:01:46 Gönderen: hagecit »

Çevrimdışı hagecit

  • Excelce Onbaşı
  • **
  • İleti: 4
  • Puan +0/-0
  • Cinsiyet: Bay
  • Excel'den Daha Fazlası!..
  • Ad Soyad: HAKAN GEÇİT
  • Doğum Yılınız: 1972
  • İl / İlçe: ISPARTA
  • Office Versiyonunuz: OFFICE2 010
Ynt: İki tarih arası raporlama hakkında yardım lütfen
« Yanıtla #1 : 17 Şubat 2012, 00:43:33 »
Arkadaşlar yardımcı olabilecek kimse yok mu?