Excel Vba Forum - Excelce.Net
SORU ve CEVAPLAR (Yazılabilir) => Microsoft Excel, Vba, Makro, Formül vb. Soruları => Konuyu başlatan: mymensin - 26 Nisan 2012, 22:34:10
-
arkadaşlar öncelikle teşekkür ederim,
Excel dosyam var verileri ben a1 a2 a3 hücrelerine girdiğimde istediğim word dosyasındaki yerler otomatik değişcek ve word dosyası
otomatik olarak açılıp değişiklikleri yaptıktan sonra çıktı alacak ,
bu word dosyası şu an 1 tane ama artabilir, aynı verileri 3 tane word dosyasına aynı anda işlenecek
-
ben bir excel dosyasından
örneğin :
no : 123
adı soyadı : ali baldan
memelekt : kayseri
tarih : sdasdad
gibi girdiğimde aynı dizindeki 3 adet word dosyasına bu bilgiler otomatikman gelmeli... tabi bazı alanlar bazı word dosyasında olmayacak yani tüm alanlar hepsinde dğeil
ve bu 3 word dosyası bu değişikkleri yaptıktan sonra yazıcıdan bunları çıkarmarı
-
umarım anlatabilmişimdir , lütfen elinde örnek vb. bu tarz işleri olan varsa bana yardımcı olsun lütfen....
-
Cevap için geç olmamıştır umarım.
MailMerge işinizi görebilir, denemişmiydiniz.