Excel Vba Forum - Excelce.Net
SORU ve CEVAPLAR (Yazılabilir) => Microsoft Excel, Vba, Makro, Formül vb. Soruları => Konuyu başlatan: white_ - 18 Ekim 2013, 18:04:03
-
Merhabalar excel'de yeniyim ve çalıştığım iş yeri benden şunu istedi;
15 tane sütun var ve bunlar şu şekilde
Ad-soyad , Kayıt Tarihi , Ocak , Şubat , Mart diye tüm aylar var ve en sonunda
Toplam , Kalan diye sütun var.
Toplam sütununda örnek veriyorum 5000tl yazıyor ocak ayında 300tl ödeme olduğunda 5000 den 300 ü çıkarıp Kalan sütununa yazıcak 4700 diye fakat şöyle bişey var Şubat ayında 500tl daha ödediğinde kalan 4700tl den düşücek yani 4200 diye yazıcak her ay'da ödeme yapıldığında orası düşücek nasıl yapabilirim çok acil yardım istiyorum lütfen
-
Hücrenin içine girip ' = ' yazdıktan sonra hangi değerden hangi değeri çıkartmak istiyorsan ilk önce büyük olan hücreyi tıkla sonra ' - ' koy, daha sonra ise çıkartılacak olan veriyi tıkla.Herhalde bunu demek istedin.Örneğin; =A1-A2 . Sadece bunu yazman yeterli.
-
Yukarıdaki tariften anladığım şekilde hazırladığım dosyayı ekte sunuyorum. İlgili hücreye yazılan formülü inceleyip kendi dosyanıza uyarlarsınız. İyi çalışmalar.