Personel & Zimmet Takip Programı (KZT-v.5) foruma eklenmiştir. 
http://www.excelce.net/forum/index.php?topic=1676.0

Gönderen Konu: Tabloya Veri Girdiğimde Diğer Bilgiler Otomatik Oluşacak  (Okunma sayısı 4740 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı FİKİRCİBEY-

  • Excelce Onbaşı
  • **
  • İleti: 1
  • Puan +0/-0
  • Cinsiyet: Bay
  • Excel'den Daha Fazlası!..
  • Ad Soyad: Mustafa dere
  • Doğum Yılınız: 1990
  • İl / İlçe: Adana/Seyhan
  • İşletim Sisteminiz: windows 7
  • Office Versiyonunuz: 2007
Merhaba arkadaşlar derdimi anlatayım ben elektrik direkleri bilgilerinin olduğu şablonları oluşturuyorum kendimce bir şablon hazırladım bu şablona her seferinde Bilgi olarak "Direk Tipi" , "Travers Boyu", "İstimlak Alanı" bilgilerini tek tek giriyorum fakat her direğin özellikleri sabit benim istediğim şey ise Direğin Tipini hücreye girdiğimde diğer özellikleri otomatik olarak ilgili hücrelere yansıyacak ben her seferinde İstimlak alanı ve Travers Boyu bilgilerini girmemiş olacağım hemde yanlış girme ihtimalide ortadan kalkmış olacak , fakat bu direk tipleri sayıca çok fazla belki 200-300 direk var ve tek tek bu direklerin bilgilerini bir defaya mahsus gireceğim daha sonra hangi direk tipini yazarsam diğer bilgileri ilgili hücrelerde otomatik olarak belirecek

Aşağıdaki resim direk bilgilerinin olduğu küçük bir kesit



Renklendirmiş olduğum yerler daha kolay anlamanız açısından (Yukarıdaki resim direk özellikleri) (Aşağıdaki resimde ise tek tek bilgilerini girdiğim kendi oluşturduğum şablon)




Yukarıdaki resimlerdeki dosyalar aşağıdaki linkte mevcut
http://www.mediafire.com/download/5pa3ja4xaadddmu/Direk_%C5%9Eablon.rar